wtorek, 31 grudnia 2013

Zasada I: poznaj swój typ sylwetki

Próbując odnaleźć siebie w najczęściej podawanych czterech typach sylwetki wydawało mi się, że mam po kilka cech każdej z nich.
To tak jak z egzaminem w postaci testu wielokrotnego wyboru: 
tak sobie wydumam, że każda odpowiedź jest idealna :D

Nie tak dawano znalazłam artykuł, gdzie zostało wyróżnionych, aż 12 typów figury z czego każdy szczegółowo opisany i pokazujący co należy nosić do każdego z nich, aby uwydatnić to co piękne, a zakryć to co mniej, chociaż nadal piękne :).
Wymienione typy figur to:
-Dzwonek
-Gruszka
-Jabłko
-Waza
- Kielich
- Lizak
-Rożek
-Wiolonczela
-Kręgiel
-Klepsydra
-Kolumna
-Cegła

 Zapraszam Was do zapoznania się z artykułem i odnalezienie siebie wśród podanych sylwetek
 Klik

Największą zaletą znajomości swojego ciała jest możliwość zagłębienia się w temat i poszukania tego co dla nas idealne oraz unikania w sklepach przymiarek ciuchów kompletnie nietrafionych.
 Osobiście wreszcie trafiłam idealnie i już wiem, że jestem kręglem :/ jakkolwiek to brzmi.

Typ figury:KRĘGIEL
Źródło: Internet


Co mnie przekonało do tego:
płaski brzuch, masywne uda i krótkie nogi. Cała ja :D

Wiem na jakie ubrania polować (chociaż już wcześniej wiedziałam, że właśnie w nich czuję się najlepiej, zwłaszcza gdy chodzi o wąskie spódnice)

Sukienki z wąskim dołem, wąskie spódnice, płaszcze z dużymi klapami, dopasowane ma dole. Bluzki i swetry powinny mieć szerokie dekolty, dobrym rozwiązaniem są wszyte poduszki.




Zapraszam wszystkie kobitki na wyżej wspominany artykuł i dajcie znać czy już chociaż po części rozszyfrowałyście swoje ciało. 

Korzystając z okazji, że dziś ten wyjątkowy dzień -Sylwester-  życzę Wam szampańskiej imprezy do białego rana. Oby czekający nas 2014 rok był rokiem tylko lepszym od obecnego :)

Pozdrawiam

3 komentarze:

Bardzo dziękuję za chęć podzielenia się swoją opinią.
Zapraszam na kolejne posty :)